Autor: 021/agencije

Novi Sad
08.11.2012.
09:47 > 10:35
Petnaestogodišnjeg momka iz Kaća, učenika Građevinske škole, osumnjičenog da je juče popodne u holu Mašinske škole nožem izbo dvojicu starijih mladića saslušala je rano jutros istražni sudija Višeg suda u Novom Sadu Tatjana Đurašković i odredila mu pritvor.

Komentari 131

  • Limun

    20.11.2012 17:03
    SRAMOTA
    Mozete samo da pisete i komentarisete dok nebudete vi sutra bili u cor sokaku i ti isti da vam prete da ce da vas izbodu ako im ne dajete ono sto oni zele od vas patike , mobilni lancic jaknu pare .....itd.
  • Podbarac Original

    13.11.2012 15:43
    Daj na lupetajte vise
    Svim anonimusima i uplasenom i frustriranom Brki,mali decko iz Kaca je postupio onako kako je trebalo,svi mi koji imamo decu i potpisali smo peticiju stojimo iza toga da dete od 15 godina treba da se pusti iz pritvora,pogotovo sto istrazni sudija Tanja Djuraskovic je naparvila nekoliko propusta prilokom uvidjaja.Iskusni sudija za maloletna lica Milica Novakovic je preuzela slucaj i dalje ce voditi istragu.Detetu niko nije pomogao,dezurno obezbedjenje,polocija koje nema,kao i 200-300 ucenika za koje je on dobro dete ali eto oni nisu smeli da se mesaju pa je ispalo kako je ispalo.Momci koji su vec privodjeni a nisu osudjeni su vinovnici tuce i oni prvi treba da budu uhapseni kada se oporave,istraga da se zavrsi a onda opet sramne novosadske sudije stupaju na scenu.Ne verujem da je iko od vas koji branite ove siledzije kao i prepametni Brka ima susret sa sitnim neizivljenim kriminalcima koji znaju samo zakon ulice,tebe sam verovatno ja redovno peglao u Masinskoj skoli jer sam jedno vreme ziveo u tom kraju.Napasnici su dobili sto su trazili a mali Kacanin ce svejedno da odgovara za prekoracenje odbrene,niko se ne radja kao ubica debilu.
  • 12.11.2012 21:51
    owde izgleda da je samo brka normalan ja nemogu da werujem sta ljudi owde pisu i sta podrzawaju neznam dali bi tako mislili da se to desilo njixowoj deci.taj mali je rodjen da bude ubica.nista ne opawdawa ubistwo.i dali ste wi sigurni da je istina to sto se pise i prica po nowinama.owo je prica od malog ubice i njegowix drugowa.treba cuti i drugu stranu.
  • Ela

    12.11.2012 14:55
    peticija
    http://www.peticije24.com/podrska_decaku_krstanu_vukovicu
  • 12.11.2012 14:12
    zao mi je
    Pero izgleda da si u pravu nazalost. Ja sam prva stala u obranu tog decaka verujuci da je tacno to sto se ovde pise. Licno sam dala nekoliko komentara u odbranu decaka,ali sam sada promenila misljenje posto sam cula drugu pricu van novina.Izvinjavam se Profi izgleda da je nazalost u pravu.
  • PERA

    12.11.2012 13:24
    Sta je istina
    Za vrat direktore obe skole i obezbedjenje obe skole. Zakon je zakon klinac mora da odgovara i bude kaznjen uz dalji nadzor ali ova dvojica posle oporavka na sud i da dobiju bar po 20 god.
  • otac

    11.11.2012 20:08
    dete kv
    odmah osloboditi a kriminalce u zatvor!
    zasto se decak koje se branio od huligana izjednacuje sa kovacevicem ?
  • Kacanka

    11.11.2012 16:22
    LINK - PETICIJA
    http://www.peticije24.com/podrska_decaku_krstanu_vukovicu
  • brka

    11.11.2012 15:15
    miomire ne moras da budes bezobrazan
    lepo sam ti napisao da se nisam tukao, imao sam i ja problema u zivotu ali jos nisam dosao do te faze da izvadim noz i zabodem ga u nekoga 6 puta...
    bumbar je rukometas iz kaca koji je sprecavao da bilo koji siledzija kojih je i tada bilo uradi bilo sta nekome iz kaca, od onog strebera asocijalnog pa sve do onih likova koji su mozda i negde napravili neku glupost pa je u skolu doslo njih 10 da ga tuku pa onda ovaj na tu nepravdu polomi svu desetoricu...
    nisam ti rekao da ti se deca drze copora a ti si malo i bezobrazan zato se vrati na drvo jer se tamo ponasa tako kao sto ti ovde radis, kroz neku kulturu i vokabular oces da prikrijes da se drzis majmunskih pravila...
  • Miomir

    11.11.2012 13:54
    @Brka - miomire nista ti nisi skapirao
    Rekoh ja tebi da ja teze kapiram, prepametni Brko. Nemam ja pojma sa zivotom, nego samo citam sta ti pises.
    Uzgred budi receno, moja deca su tvoji vrsnjaci i nisu se tabakli kao ti, nisu isli u coporu, bili su omiljeni u razredu, bavili su se sportom, trpili udarce, a bogami bili su ponekad i nakostreseni zbog nepravde koja im je cinjena ili zbog one za koju su mislili da im se cini.
    Uspeli su da se izbore da odrastu i da se odupru iskusenjima u prethodnom periodu. Sta ih sutra ceka ne znam, ali znam da takvima koji ucenjuju, otimaju, reketiraju ne treba da se pokore i da ih trpe.
    Postoji granica do koje dostojan covek moze da trpi.
    To dete nije to sto ti zelis da predstavis ma koliko da se odlucilo za iracionalan potez.
    Uostalom , zamolio sma te da nas ne zamaras vise tvojim opservacijama pa je onda red da i ja ucutim i da se na tvoje price ne nadovezujem.
    Verujem jos uvek da ce se taj slucaj zavrsiti kako to dolikuje civilizovanom svetu, a da to dete nece lomiti ni noge ni ruke nikome i nikada kao sto bi to Vi uradili, a nece ga ni bumbari niti bubamare iz kaca vaditi iz krize nego normalan svet kojeg jos uvek ima.
  • G

    11.11.2012 11:03
    Meni je veoma drago da je sudstvo po običaju pokazalo svoju sposobnost i reformisanost određivanjem pritvora, dok je licu koje je iz vozila u pokretu dejstvovalo vatrenim oružjem ispred osnovne škole pušteno da se brani sa slobode.
  • brka

    11.11.2012 10:26
    miomire nista ti nisi skapirao
    nismo mi bili tabadzije, nego smo kao razred bili slozni i na svakom odmoru zajedno, znaci i da je neko imao problem sa nekim taj bi to rekao ne bi cutao...na grupu od 10-15 ljudi koja stoji na odmoru zajedno, suta loptu, zeza se nece niko da krene a ako bi krenuo kada nas 10 stane iza njega i oko njega..taj neko bi odustao zar ne???
    skroz si miomire pogresno shvatio sve i moj primer i bumbara i to sto sam rekao za njega, niko tu nije bio nasilnik, tabadzija, otimac...
    o svakom problemu treba pricati, sa porodicom, prijateljima...pa ako si okruzen normalnim ljudima dobices pomoc, nece ti neko zagorcavati zivot i naterati te da dodjes u situaciju da pozelis da ubijes njega ili da dignes ruku na sebe..i takvih slucajeva ima...
    jos jednom kazem klinac je postao ubica, dosao je u situaciju da pozeli da ubije bez obzira kakva ga je muka na to naterala, moj izbor je resavanje problema na normalniji nacin, zastitu od strane drustva ( porodice prijatelja, direktora, milicije ...) ako tako ne ide opet ovo je najgori moguci nacin, sudski gledano on je izvrsio napad jer ih je stigao 5 minuta posle, imao je vremena da razmisli....
    potpisite vi peticije, meni je zao decka ali zao mi i zato sto nije izabrao adekvatan metod da se izbori sa ovim kretenima...otimacinu i kaubojstinu on je pozeleo da zaustavi ubistvom...nije ovo divlji zapad...
    znaci i onaj sto je ubio roditelje pre par godina u novom sadu moze da se opravda, otac ga je tukao, majka naredjivala, nisu mu kupili bmw kao sto imaju neki njegovi drugri, imao je mali stan, nije cak u njemu ni svoju sobu imao i onda ih je ubio da resi sve probleme???
    miomire sa detetom svojim pricaj, da znas kroz sta prolazi, vidi sa kakvim se drustvom druzi, vidi da li je zatvoreno i otudjeno od svojih vrsnjaka..utici na sve sto je u tvojoj moci da izraste u ovom ludom vremenu u normalnog coveka...a mene je umorila ova prepirka sa vama koji mislite drugacije, evo jeos jednom: zao mi je decka, zao mi je sto nije trazio pomoc nego cutao i dozvolio sebi da ova zadnja kap prelije casu i dovede sebe u situaciju da krene u ovo sto je uradio, nije ubistvo resenje..da ih je prebio i ruke polomio da ne mogu casu da uzmu u ruku a ne da pomisle da ga udare ili uzmu nekom nesto bolje je od ovoga sto je uradio, i ne zanima me sudbina ta dva kretena, sto se mene tice neka podlegnu ranama...mada to bi samo ovom islo na stetu..zao mi je zbog svega ali ne podrzavam korak na koji se odlucio...da se zalio nekome, da je pricao o tome a da ga niko nije slusao, da niko nije hteo da mu pomogne a da su znali...e onda bi mozda ovo bilo jedino resenje, on je sve blaze stvari preskocio i izabrao najgoru... odjavljujem se sa ovog slucaja..odo na neke druge vesti vise volim canka i ligu da zezam ovde
  • Miomir

    11.11.2012 08:22
    @Brka piletu sofroniju..koliko
    Posto ja malo teze kapiram molim Vas Brko da mi odgovorite na ova pitanja:
    Da li sam ja dobro zakljucio da ste Vi u to vreme o kojem pisete bili kao i ova dvojica ubodenih, u grupi okruzen tabadzijama kada Vama i tom vasem drustvu niko nije smeo da pridje, da otima, da vas maltretira....?
    Da li je sada greska sto kacani nemaju tog Vaseg bumbara koji bi 10toricu ispesnicio ako bi mu neko pipnuo nekoga od njegovih kacana, a imaju jedno normalno dete koje odrasta u uslovima u kojima odrasta vecina danasnje dece, uz jos neke svoje intimne i porodicne uslove koje mu je zivot nametnuo, koji se ne bije i nikoga nije dirao do tog kobnog dogadjaja nego je trpio maltretiranje nekog bumbara i nekog koji je u grupi kao sto ste Vi bili i napada okolo koga stigne?
    Da li Vase zalaganje da nije trebao potegnuti noz znaci da sada svi ti ucenici i drugari (koji potpisuju peticiju i nisu stali na vreme uz ovog decka i najurili tu dvojicu siledzija....prepustili su ga na milost i nemilost budalama i dozvolili da napravi jednu veliku gresku) treba da ga i dalje ostave u nemilosti koja je vec toliko velika da detetu treba pomoci na sve moguce nacine pa i tom peticijom?
    Da li imate neki malo blazi izraz od reci "zarije", "budala" i sl. jer ipak su to mladi ljudi koji su skrenuli sa puta iz njima znanih razloga, ili sto su ih oni koji su ranije skrenuli doveli do apsurda da urade nesto sto im od familije niko i nikad uradio nije?
    I na kraju: Da li ovaj deo Vaseg komentara "uzeo bi sipku i ruke i noge bi im izlomio da ne mogu da setaju i jedu 2 meseca..." kazuje više o Vama nego o greškama koje je ovaj dečko učinio?
    Dečko je, ocigledno, to uradio - pogrešio što je izazvan i nema dovoljno zivotnog iskustva - nije lukav, a Vi posle silnih pametovanja po ovom portalu bi i dalje lomili noge i ruke, prebijali na mrtvo ime i bili srećni što Vaši pacijenti ne podlegnu povredama.
    Pokušajte na ovo odgovoriti sebi, a ne nama. Nas postedite Vasih iscasenih pogleda na svet i pustite drugare neka za sebe grade sistem u kojem ni Vi ni kacanski bumbar ni ti kojih su se svi plasili nece deliti pravdu niti zavoditi red.
  • brka piletu sofroniju..koliko

    11.11.2012 01:02
    u konkretnoj situaciji, u skoli mi nikada nije falila dlaka sa glave jer sam imao drustvo oko sebe i nikome od nas niko nije smeo da pridje, da otima, da nas maltretira....
    kacani su u moje vreme imali bumbara, 10toricu bi ispesnicio ako vi mu neko pipnuo nekoga od njegovih kacanja....pozdrav za rk jugovic !!!
    svi ti ucenici i drugari koji sada potpisuju peticiju gde su bili tada da stanu uz ovog decka i najure ti dvojicu siledzija....prepustili su ga na milost i nemilost budalama i dozvolili da napravi jednu veliku gresku...zarije noz nekoj budali u grudi...
    uzeo bi sipku i ruke i noge bi im izlomio da ne mogu da setaju i jedu 2 meseca ali ne bi pokusao da ubijem, zamisli da je podlegao povredama neko od ove dvojice..sta bi bilo sa malim tek onda????? eto ti konkretan odgovor
  • 11.11.2012 00:13
    Zao mi je klinca cuo sam sve najbolje o njemu , pukao mu je film zbog dvojice koji su promasili zivot i sada ce da ispasta zbog toga . Otvoris novine sve mladji i mladji su u pritvoru zbog raznih krivicnih dela ,ali opet sve to pocinje od drustva u kojem zivimo i vremnima koja su izuzetno teska ,ali ni to nije opravdanje za sve ovo sto se dogadja ,sve u svemu izgleda da se vodi na ono sto imas u glavi.
  • Pile

    10.11.2012 14:38
    @ Brko
    ...i dalje mi nisi odgovorio na konkretno postasvljeno pitanje sta bi uradio u konkretnoj situaciji opisanoj u mom prethodnom komentaru.
  • sofronije

    10.11.2012 08:01
    @brka-sofron.
    Brko, da prostis koliko imas godina?

    Ovde se radi o detetu od 15 godina koje se naslo u veoma strasnoj,tragicnoj situaciji.

    Sedis kuci sa mnogo,mnogo vise godina od ovog deteta,prosipas naknadnu pamet.

    Niko ovde ne opravdava nasilje.

    Otvoreno krivis dete da je "pocinilo zlocin" sa predumisljajem,da je napalo odrasle ljude.

    Ako je verovati novinarima,decko je jednu barabu povredio u samoodbrani a drugu u strahu i odbrani svog ujaka.

    Da li znas kolika je emotivna veza necaka i ujaka?
    Ponekad je veca nego prema roditeljima.

    Na kraju,ovo nase dopisivanje nema smisla.

    Potaknut sam tvojim otvorenim otuzbama na racun ovog deteta.
    Sreca je sto te niko ne shvata ozbiljno.
  • brka sofroniju

    10.11.2012 07:47
    imam 30 godina, posmatram ovaj slucaj sa strane i dajem svoje misljenje...nepristrasno!
    svakog siledziju, otimaca, manijaka bi kaznio za svoje ponasanje...ali zna se ko treba to da radi, ne moze se ovako resavati problem, sutra ce neko da ti utrci na parking mesto pre tebe i pokaze srednji prst ti ces to shvatiti kao otimacinu i ubiti coveka???
    gledam sta sam ja prosao u zivotu i u koje sam ja vreme isao u tu skolu, kako su se tada djaci ponasali i kako se danas ponasaju....niko nije smeo da nam pridje drzali smo se kao razred i za 4 godine u toj skoli nikome dlaka sa glave nije falila...
    cudi me da ovoliko ljudi opravdava nesto sto je po meni trebalo da bude izbegnuto i reseno drugacije, sipkom a ne nozem, bokserom a ne nozem, da se skupi njih 10 pa da premlate ovu dvojicu a ne nozem...
    -vidi odrastao sam u vreme kada su se skidale patike, lancici na ulici u skoli, uzimane pare za uzinu....desilo mi se par puta da ostanem bez tih para od strane jednog lokalnog sada pokojnog narkomana, ali nisam postao ubica, nasao sam nacin i resio to drugacije...
    -ko smo ti, ja ... da isterujemo pravdu nozem, da zbog otimaca, siledzija postanemo ubice..pa u kom je to drustvu normalno??
    -seselj je vadio pistolj kada je na njega krenula rulja kako on kaze, njih 1000, 2000 ispred skupstine ali nikoga nije ubio, a pazi kakav strah se tada u coveku moze javiti...niko ga ne opravdava za to...nema peticije, nema ni peticije sto lezi tamo godinama a bio je samo jedan lajavi krelac...glup primer ali eto pao mi je na pamet, jer mi se cini da je ovakav slucaj nastao a da su vinovnici neki likovi vezani za neke stranke i da su siledzije tebi drage a maltretirani tebi antipatican po stranackom opredeljenju drugaciji bi i komentari bili????
    -evo kod te masinske skole ima copor pasa koji nocu hoce da krene i na ljude i ako krenu na mene ja cu uzeti pistolj i pobiti ih sve jer ocigledno nema ko da me zastiti od njih ni grad ni cistoca..niko, i da li ce neko onda stati na moju stranu i reci da to je strah i nemoc coveka..ili cete svi stati na stranu pasa i drustva za zastitu zivotinja a mene proglasiti ubicom, bolesnikom???
  • 09.11.2012 20:03
    Peticija
    Potpisivanje peticije će biti organizovano sutra i prekosutra u centru Kaća od 08:00 do 12:00 časova!
  • 09.11.2012 19:26
    @Branislav Popovic Kada otvorite peticiju molim vas postavte link ovde da možemo da je potpišemo.
  • brka @ sofronije

    09.11.2012 17:37
    svaki kraj grada imao je nekog siledziju koji je maltretirao mladje od sebe...retko kada se desavalo da taj neko bude izboden od strane maltretiranog...mali rada, bosanac, zorz, pista...sve su to likovi koji su skidali otimali....u zavisnosti od kraja grada u kom su ziveli
    ne mogu da branim ovog decka jer je on postao gori od losih odlucio se na ubistvo...
    nije izvadio noz dok su ga maltertirali nego je posao za njima znaci imao je vremena da razmisli ali nije..kazna ga ceka, mislim da ona nece biti laksa jer je on postao napadac...afekat je za vreme njihovog maltretiranja, 5 minuta posle je napad
    da je uzeo sipku i iskrivio ih od batina ja bi ga podrzavao, on je postao ubica...ne podrzavam ubice, sledeci put posle te vase peticije kada ga neko mrko pogleda on ce se uplasiti i iz predostroznosti ga izbosti, jednom je to uradio svaki sledeci put ce mu biti laksi
    -da mene napadnu dvojica, jacih... sigurno ih ne bi izbo nozem, znaci organizovao bi drustvo i sutradan bi ih iskrivili od batina..eto to bi uradio...a ne pokusao da ubijem..da mi se to desilo u skoli
    -ako je na ulici, zoves miliciju, opet organizujes drustvo nadjem ih..ili se pomirim sa tim da sam opeljesen, uvredjen
    zakon je takav ne mogu zbog jednog samara da nadjem opravdanje i razlog za to da posatnem ubica, nisu jedne patike u sahtu vredne ni 3 dana zatvora....ne moze svako kome je nacinjena nepravda u zivotu da uzima noz, pistolj u ruke i da isteruje pravdu, to je anarhija, a ona nije dobrodosla ni u jednom drustvu....
    mrzi me na ovu temu vise da pisem...ne potpisujem nista, ne zelim divlji zapad na ulici a to je da svako ima oruzje i resava svaki spor na svoj nacin bio on u pravu ili ne...
  • dia

    09.11.2012 17:36
    baka od vrsnjaka
    Zao mi jadnog deteta sta mu se desava zbog nasilnika.Pa narode on je dete u pubertetu ovo moze da ostavi trag na njemu za ceo zivot.Pa jos ga drzati u pritvoru odvojenog od najmilijih sada kada mu je potrebno da su sa njim da ga tese.Jadno dete strasno.Zamisljam ga samog i uplakanog u cetiri zida.Verujte da placem dok ovo pisem.
  • postovalac dela

    09.11.2012 14:38
    a sto ne bi neko nesto i uradio?
    Malom svaka cast, sta je drugo mogao?

    Sredio dvojicu siledzija mnogo starijih od njega.

    Junacki,pokazao je ovom gradjanstvu pravi put, spomenik bi mu vala trebalo podici.

    Izvadio je noz umesto svih koji trpe siledzije. Narocito umesto roditelja koji bi hteli da zastite decu koja svakodnevno trpe "vrsnjacko nasilje" ( ustvari, cist kriminal) ali ne znaju kako.

    Samo sto je sebi upropastio zivot.

    Nego, da se ljudi u gradu organizuju , prikupe pomoc, nadju mu dobar tim advokata a i psihologa da mu olaksaju zatvorske dane. I privatne nastavnike da dete ne propusta gradivo.

    To bi bilo neko resenje.

    Mogao bi neko da radi i pro bono.

    Jer ako mali izgubi bitku sa ovom dvojicom , svi smo izgubili rat sa nasiljem.

    Ajde, organizujte se, uradite nesto umesto da po cele dane pisete kako su krivi i drzava i slabo placeni nastavnici i jos slabije placeni policajci, jer ne rade posao umesto nas.

    Prilika je da se istera stvar sa "vrsnjackim nasiljem"
  • sofronije

    09.11.2012 13:42
    @brka-sofroniju i sem.
    Tacno,sofronije je "lajavi krelac" u pezorativu.

    No junacino,
    nisi odgovorio na pitanja:

    1) sta bi radio da su te "saletela" ona dva mamlaza?
    ...
    Na ostala pitanja ne gubi vreme,pretpostavljam da bi uljudno "pozvao roditelje,drugove,obratio se : mami ,tati,stricu ,bratu..."

    Dobri "brko",ne lezi na tudju muku,raspitaj se gde ce biti potpisivanje peticije.
    Vidimo se tamo ,da obavimo casno beznacajno delo i da posle popijemo kaficu.
  • semtex

    09.11.2012 13:34
    @brka@ sofroniju i semtexu
    "refleksna reakcija gadjaj najveci deo tela 10 minuta posle maltretiranja, vise nije odbrana nego napad"

    Aj na popravni brko...
    Sta ga je sprecilo da im prereze vrat nakon sto ih je oborio na zemlju,ako cemo po tvojoj teoriji(sa pistoljem bi to bila "overa")?
    Ili,sta ga je sprecilo da ih "gadja" u vrat,unutrasnju stranu butina,ispod grudne kosti na gore,ispod leve plecke na gore,ispod pazduha,na spoju bazalne kosti i kicme i slicno?Da su naleteli na nekoga obavestenijeg i hladnokrvnijeg daleko bi gore proli i bili bi proslost.Dakle namere za ubistvo nije bilo!!!
    1)on je bezao od njih svo vreme
    2)oni su napali njega,ne on njih
    3)predhodno je takodje bio maltretiran

    Konacno,ne mozemo svi ni da budemo Chuck Norris kao ti;)
  • Pile

    09.11.2012 12:51
    @Brka
    E, Brko, odmori malo... Video bih tebe u situaciji da ti neki drogosi pocnu lupati samare. Pitao bi se ti da li ce oni stati samo na samarima il' dal ces zavrsiti u invalidskim kolicima ako se deca malo uzive i pocnu ti skakati po lobanji.

    Jel bi rizikovao toliko ili bi potegao noz?
    Prosto Da/Ne pitanje.

    Ps. Jaci su i brzi, znaci nema bezanja, imas opciju samo da trpis batine ili da potegnes noz.

  • zbunjen

    09.11.2012 11:04
    Sta to radite!!!
    Citam u novinama da je ,,okrivljeni,, u istraznom zatvoru 30 dana!!! Kako je to sramno!!! Pa zar dete od 15 godina ,koje je u pubertetu smestiti u zatvor,u izolaciju?Zbog cega??/ Zbog nasilnih razbojnika !!!Da je to moje dete ,siguran sam da bih naterao vlasti da mi dete ne bude u zatvoru,nego bar u kucnom pritvoru do pocetka sudjenja.Ovako mogu samo da dam iskrenu podrsku roditeljima u daljoj borbi za svoje dete ,koje ocigledno,ima ponos koji nam je svima ,vec duze vreme,u deficitu!!!
  • 09.11.2012 10:34
    Pravde nema ukoliko je ne uzmemo u svoje ruke! Vatrom protiv vatre.
    Huligana je sve više i sve im je dozvoljeno, a državni organi ne rade ništa da nas zaštite od njih.Posle usvajanja Zakona o amnestiji mali broj onih koji su zapravo osuđeni za svoja dela će se uskoro naći na ulicama.

    Peticiju za oslobađanje K.V. potpisujem čim se organizuje. Ako to ne bude dovoljno, onda i protesti!

  • miki21

    09.11.2012 09:16
    dajte nam da se sami branimo
    Ponovo legalizovati nošenje vatrenog oružja, a ludacima i nasilnicima ga oduzeti. Ako država nije u stanju da zaštiti građane, pružite im priliku da se zaštite sami.Zašto je u Americi to normalno. Ili je amerika još uvek "veliki Satana"?
  • 09.11.2012 09:09
    Mije on njih vijao nego je bežo od njih u mašinsku školu a kad su ga stigli, on se branio, kako je jedino znao(naravno nije to metod), šta ono bi sa osiguranjem i školskim policajcima samo su telefonirali? A ovu dvojicu iz bolnice u istražni zatvor, šta oni traže po školskim dvorištima, koliko je još maltretirane dece a da se za njih nezna.
  • brka

    09.11.2012 08:50
    evo jos jednog slucaja za oslobadjanje
    pretpostavka, doziveo je strasnu torturu od roditelja, nije bio zadovoljan zivotom koji su mu omogucili, nije imao kucu od 200m2, mercedesa u garazi i od besa je odlucio da ih sve pobije...mislim da i ovaj slucaj zasluzuje peticiju i da pustimo na slobodu ovog mucenika
    http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/352102/Valjevac-ubio-oca-ranio-majku-pokusao-samoubistvo
  • brka

    09.11.2012 08:38
    evo jos jednog primera za pisanje peticije
    http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/352118/Klijent-posle-rocista-ubio-svog-advokata-u-Podgorici
  • 09.11.2012 07:13
    ne samo kac
    Dragane slobodno i gradjani Novog Sada za peticiju ja cu prvi potpisati,da ih je prijavio policiji nista ne bi bilo samo bi ga jos vise maltretirali,nije bas za pohvalu to sto je uradio ali sigurno mu je prekipelo,a ako nekom padne mrak na oci ne znaci da je kriminalac,zasto decaku upropastiti zivot zbog ovih bitangi sto skidaju patike i otimaju pare,
  • brka@ sofroniju i semtexu

    08.11.2012 23:16
    semtexu - refleksna reakcija gadjaj najveci deo tela 10 minuta posle maltretiranja, vise nije odbrana nego napad...
    nemam ja nista ni sa ovim ni sa ovom dvojicom ne stajem nikome u odbranu, samo gledam realno hladne glave...a tako ce i sud da gleda, dok su mu otimali to ili sta su vec radili da je izvadio noz to bi mozda bio afekat a kada nekoga juris...to je napad..
    sofronije - vidi isao sam i ja u tu skolu, niko me niej dirao nikoga nisam dirao, a uvek je bio neko ko je hteo dinar, hteo uzinu...pa i da mi je uzeo nekada kada sam bio sam sledeci put bi se gadno presao jer je uvek tu ekipa, da stane uz tebe....pa i da se potuce...a ne da ja vadim noz i sam resavam to na nacin na koji necu izvuci deblji kraj...
    sofronije - asocijacija na petla iz crtaca, tj lajavog krelca....
  • 08.11.2012 21:03
    pravda po meri dzepa
    Tatjana i slicne, pravda ne pise u bezveznim knjigama, u knjigama pise da si zasticen i zivis u uredjenom drustvu...jadno i gresno, ako se pojavi advokat sa dobrom ponudom lako ce se kvalifikacija ublaziti, ima boga - ne zaboravite iako mislite da ste vi na njegovom mestu - niste.
  • semtex

    08.11.2012 20:29
    @brka
    Cuj gadjao bi noge:):):)refleksna reakcija je brko da gadjas najveci deo tela tj. trup.Ne zato sto mrzis onoga kojeg gadjas vec sto je to najveca povrsina i najveca sansa da ces da pogodis...a ako ne pogodis to moze da te kosta zivota dakle i ostalo je suvicno.Cinjenica je da je ovaj klinac do ovog incidenta bio bez prekrsajne prijave sto sa ovom dvojicom nije slucaj.Pritisli ga previse i potcenili ga jer im vac jednom prosla otimacina.Sto se optuznice tice mislim da je smesna,verujem i namerno,jer za ovo nema nikakve sanse da ga osude pogotovo sto je maloletan.
  • sofronije

    08.11.2012 19:02
    @brka
    Brka-asocijacija: muzevnog,krupnog,snaznog,hrabrog coveka u zrelim godinama.

    Jel'te Brko, sta bi Ti radio da su tebe saleteli "srednjoskolci" (22) i (19)godina?

    Naravno,zvao bi drugare,nstavnike,roditelje...

    Kontas Ti to Brko.

    Ili bi zvao,kao u onom legendarnom filmu:
    "Decoooooo,deeecooooo,decooo...ooo.o!
    Busi,busi,haha ha, busi, hahaha ha!"

    Kontas li Ti to Brko?
  • Dragan Kac

    08.11.2012 18:22
    Peticija
    Alo gradjani Kaca.Otac sam dve maloletne cerke i sam neznam kako bi postupio prema moram reci barabama.
    Hteo bi da pozovem gradjane Kaca da u subotu ili nedelju sakupimo peticiju za oslobadjanje malog Vukovica.
    trebalo bi sto pre da se to uradi
    Da ne bi sutra i nasu decu maltretirali.
  • Milorad

    08.11.2012 17:47
    Da li ste ikada čuli da su država i njene institucije zaštitile bilo koje dete koje je reketirano, šikanirano i maltretirano?! Niste! Nije čuo ni maloletnik K.V. Morao je da se zaštiti sam. Njih je dvojica, stariji su, jači su, a on se štiti kako zna i ume. Naravno na pogrešan način. Podržite najavljenu peticiju, K.V. je žrtva, a ne nasilnik.
  • brka

    08.11.2012 17:43
    kupio sam pistolj od svercera na crno...
    ..od danas sam i ja naoruzan, vidim da vecina vas vec nosi nozeve posle ovog dogadjaja, a ja slabo baratam sa secivom ali sam u pucanju precizan kao Šekarićka!!! posto vidim da ce ovde biti dosta anarhije a nedo Bog vama neke vlasti vi bi svakog jaceg od vas boli nozem iz preventive...noz i sila je zadnja solucija, pre toga se obrati drugarima, nastavnicima, roditeljima......ne kontate vi to
  • seljak,drugi put

    08.11.2012 17:25
    @branislav popovic
    Podrska g. Branislavu.
    Ne vredi pametovati na ovim stranicama
    vec dati podrsku.

    Pitanja za silne "pametnjakovice" u stilu-
    "krivi smo svi":

    1)Sta rade odrasli ljudi iz druge drzave u skolskom dvoristu?

    2)Zbog cega novinari naduvavaju situaciju sa naslovima koji stete decaku?

    3)Sta bi svako od nas uradio da se nasao u situaciji nezasticenog deteta?



  • Misoni

    08.11.2012 17:12
    svaka cast
    Decko, svaka ti cast. Tako se postupa sa siledzijama. Ne daj na sebe, jer policija se ocigledno ne mesa u svoj posao. Ako treba organizovacemo peticiju na trgu za tvoje trenutno oslobadjanje. Niko nije duzan da trpi teror baraba i hohstaplera.
  • brka

    08.11.2012 16:48
    neverovatno
    kakva bre samoodbrana, alo pokusaj ubistva je to !!!
    ne volim siledzistvo da budem jasan odma, ali ako svako uzme pravdu u svoje ruke na ovaj nacin eto nama anarhije !!!!
    da li je ovaj maltretirani imao drugare da im se obrati za pomoc? pa da se skupe i prebiju ovu dvojicu?? da li je mogao da se obrati mami, tati, stricu, bratu....????
    koliko puta je na meni ucinjena nepravda u skoli, na poslu, u izlasku..e da sam se svaki put uhvatio noza u ovom gradu bilo bi bar 30 funjara manje a ja gulio dozivotnu robiju...
    tako da malo se zapitajte da li podrzavanje ove odbrane ima cvrste argumente...a ovaj ce dodatno da nagrabusi jer ih nije izbo odma nego posle 10 min kada su oni otisli sa mesta gde su ga maltretirali, sto znaci nije vadio noz u afektu i trenutnoj odbrani, nego se od napdanutog pretvorio u napadaca...
  • 08.11.2012 16:27
    Vlatko
    Mali je OK.
  • Branislav Popovic

    08.11.2012 16:05
    Ja cu veceras na Fejsu da otvorim stranicu da potpisemo internet peticiju da se klinac pusti na slobodu a da Tuzilastvo povuce sramnu kvalifikaciju. U pitanju je samoodbrana!!!
    Ko je za neka saceka i neka se upise!!!
  • NNunited

    08.11.2012 15:22
    ko je kriv?!
    ko je ovde kriv... drustvo ,roditelji ili skola ?!
    svi smo krivi, ali ovo je samo ono o cemu se prica a niko nece da uradi nista.

    mi ovome nemozemo stati na kraj dok strucne sluzbe skola, drzava, pravosudje ne sednu i ne vide sta im se desava u obrazovanju i da sa decom treba pricati.

    detetu je ovde jednostavno pukao film...
  • 08.11.2012 15:07
    nisam čitao sve komentare, ima ih puno, nadam se da je dovoljno ljudi shvatilo da se ide u zlo i da su nasilnici preko noći pretvoreni u žrtve jer su tobože povređeni, pa što su čačkali mečku. narode ne dozvolimo da se na ovom završi, digli smo se protiv mace i nisu ga stavili za direktora, dignimo se i za sve prave žrtve koje su se samo branile! dosta više!
  • janko

    08.11.2012 14:45
    peticija
    davno u selu je siledjija maltretirao celo selo a narocito zeninu porodicu. i onda je tastu pukao film, sacekao zeta iza vrata i kada je ovaj usao u kucu udario ga nekim tvrdim predmetom i ubio. tast je uhapsen i optuzen za ubitstvo. tada se celo selo organizovalo i pisalo peticiju, stalo je iza tasta. ne secam se da li je oslobodjen ili prosao sa malom kaznom, a ubitstvo je okarakerisano kao ubitstvo u nuzoj odbrani. iza ovog decaka bi trebali stati svi, najpre oni koji su doziveli slicna maltretiranja, ako je tacno sta se prica, on je ovo delo ucinio u nuznoj odbrani. ako se mogla traziti pravda za urosa, koji se nasilno ponasao i pokusao ubiti, treba traziti pravu pravdu za K.V. a ne kao sto kaze istrazni sudija.
  • 08.11.2012 14:35
    Poceo sam da nosim nož
    Na žalost!
    Imam vise nego duplo godina od ovih mladih ljudi i taj nož ima dvadeset godina i skoro nikad ga nisam nosio a ni upotrebio.

    Od jučer ga nosim. Na žalost ali je tako!
  • gg

    08.11.2012 14:34
    strasno
    nadam se da ce gradjani kaca kao i novog sada, podrzati tog decaka,a ako treba pisati peticiju da se oslobodi.. isto se tako nadam, ako je pravde, da ce ova dvojica zavrsiti u zatvoru..
  • vidra99

    08.11.2012 14:17
    Welcome to Novi Sad capital of violence
  • Sima

    08.11.2012 13:56
    @Sale
    I ja sam isao u istu skolu pre 20 godina, i toga je i tad bilo. Ne bas potezanje noza, ali faktura lobanja, prebijanje lancima - jeste. Cak sam i licno bio zrtva ovakvog vida maltretiranja. Resenje sam potrazio u starijem bratu koji je 'zamolio' tadasnje nasilnike da me se okanu jer ce biti svega.

    Masinaska skola je uvek bila divlji zapad, i prava kolevka sljama. Isao sam u tu skolu i mogu tako nesto da kazem. U moje vreme je milicija dolazila na casove, hapsila djake koji su u to vreme (devedesete) pljackali automobile, obijali trafike itd.
  • seljak

    08.11.2012 13:42
    @mladici
    Ama ljudi,mislite o sledecem:
    dva odrasla (punoletna) coveka maltretiraju
    decaka od 15 godina!!!!

    Zbog cega prosipate bisere mudrosti?

    Decaku je pala zuta minuta i...

    Sta bi vi uradili da ste bili u ulozi decaka?
    Dajte odgovor iskreno,samo sebi.
  • Kuda plovi ovaj brod

    08.11.2012 13:12
    Kuda plovi ovaj brod
    Pobogu zar naslov ne bi trebao da glasi "Maloletnik u samoodbrani povredio dva mladica". Ovako oni ispadaju zrtve a on krivac za celokupnu situaciju. Sta mladici tih godina rade medju decom? Neverovatno je da niko ne reaguje dok ne dodje do ovakvih stvari a i kada dodje onda se opet osudjuje zrtva a ne nasilnik, pa onda nije ni cudno sto ce se ovo ponoviti jos milion puta....jer ispada da takvi najbolje prolaze!
    Ovo su zaista strasne stvari, kojih je iz dana u iz dan sve vise i vise.
    Zakon treba poostriti i zastiti ljude od bilo kakve vrste nasilja.
  • KKKKK

    08.11.2012 12:20
    ?
    http://www.youtube.com/watch?v=eES6LbmQroI

    ovde kazu da su ova dva majmuna iz BiH ... Sta??! - dosli ovde da se izivljavaju, ne razumem...
  • 08.11.2012 11:34
    Nasiljem se bavimo samo onda kada nam ga mediji ,,
    Svi znamo da ovo nije prvi, a nažalost, ni poslednji put da dođe do korišćenja oružja u školi. Ono na šta bismo mogli da utičemo je - SA KIM NAM SE DECA DRUŽE, koga smatraju idolima, kome veruju... Ovom detetu nož nije pao s neba, nego mu ga je neko morao dati. Kulminiralo je posle maltretiranja koje je, očigledno, trajalo.
    Malom K.V. sudi se za teško ubistvo u pokušaju. A ne piše za šta će odgovarati dva mlada gospodina... Njima želim brz oporavak i da što pre izađu pred lice pravde...
  • ines

    08.11.2012 11:29
    kriva je i skola
    Eto velika vecina nas je stala na stranu maloletnog decaka jer je bila samoodbrana od siledzija.Ali treba da odgovara i skola i obezbedenje u skoli.Mislim da su oni najkrivlji sto nema reda u skoli i oko nje.Jeli to skola ili tor?Pod hitno uvesti stroze zakone u skole.
  • -

    08.11.2012 11:16
    -
    odakle mu noz?
    pa daj, najteze je otici do najlona da bi se kupio noz. ima ih i na gradskim pijacama.

    postavite ikonu ili sliku najveceg srpskog heroja i niko ne sne da vas pipne zbog sadrzine na tezgi
  • Milan

    08.11.2012 10:09
    Neću da pametujem...
    ...ali treba animirati organizacije koje se bave nasiljem nad decom, pokrenuti kampanju, naći dobrog advokata i dečko koji je bio zlostavljan duže vreme, ponovo napadnut i prekoračio nužnu samoodbranu će biti oslobođen zbog privremene neuračunljivosti ili osuđen na neku minimalnu uslovnu kaznu zbog mnogo olakšavajućih okolnosti
    (naravno, ako je sve ovo u vesti tačno).
  • mix

    08.11.2012 09:50
    ne bi mu bio u koži
    Dva dripca došla da se **rče u školsko dvorište. Malo mi je nelogično da su nasumice odabrali osobu na kojoj su se iživljavali.
    Sve u svemu dobili su šta su trebali, ali mi iskreno žao momka koji neće dobro proći.
  • 08.11.2012 09:48
    @Anonimus - grok grok grok...
    Bravo!
    Kratko , jasno i sažeto.
    Slika Srbije i naših života u njoj.
    Sužena svest većine ovo ne sagledava.
  • MilanNS

    08.11.2012 09:40
    Novi Sad = Srbistan ?
    Nerazumem ove sto opravdavaju pokusaj ubistva "vijo ih po hodnicima pa u ih u odbrani izbo 7 puta"


    Stvarno smo propali kao drusto kada toliko ljudi podrzava ovaj postupak.
  • gole

    08.11.2012 09:21
    ponovo su siledzije zrtve.Kod nas nije dozvoljeno braniti se.Toliko opljackanih na ulici,prebijenih,maltretiranih,povredjenih.....
    Narode, podnosi to dostojanstneno.....DECAKU DOSLA ZUTA MINUTA I NA KRAJU,NIJE ON PRVI NAPAO NJIH
  • Lee

    08.11.2012 09:10
    Prodajem jeftine nozeve!
    Pretvaramo se lagano u Ramalu!

    Bra'o Đunta, objasnio si do slovceta...nazalost al tako je!
  • 08.11.2012 09:01
    Meri Lu
    Od kud mu noz, pa kad si ugrozen, maltretiran, nezasticen, bespomocan, prepusten nasilnicima...ja ne vidim drugi nacin nego da kupis noz (sto duzi tanji i obavezno ostrog vrha)Od kud njima pravo da ga maltretiraju, ja postavljam sebi to pitanje, ocigledno ne poznajs zakon ulice koji vlada srbijom i novim sadom jer policija ne postoji.
  • 08.11.2012 09:00
    @22:40 • 07.11.2012. Anonimus
    Upravo se to i želi postići. U poslednje vreme se ubrzano radi na tome da se Novi Sad degradira na svim nivoima, u svakom pogledu. Zato se ni ne preduzima ništa u cilju sprečavanja i prevencije ovakvih slučajeva, zato niko od nadležnih ne reaguje na prijave nasilja. Takva im je direktiva odozgo, namere su da postanemo leglo kriminala, to nam je "kazna". U osnovi svega je večiti "kompleks Novi Sad." Zato se trude svojski da nas što više uvaljaju u blato .
  • ines

    08.11.2012 08:59
    samoodbrana
    Pitate li se sta su ta dva radila u skolskom dvoristu medu decom od 15 g.Sigurno nisu dosli da ih poducavaju iz nekog predmeta vec il da im uzimaju pare il da im prodaju drogu.Decak od 15 g.to je uradio iz straha od njih i u samoodbrani.Osloboditi dete a ona dvojica kad se oporave u zatvor,da bude opomena drugima koji tako nesto pokusaju.
  • MikiNS

    08.11.2012 08:53
    @Đunta
    Apsolutno si u pravu.

    Niko ga nije zaštitio od nasilnika!
    Zato je ovo bila krajnja mera, verovatno nije imao više načina da se pomiri sa tim-zaboga, to je dete, 15 godina.
    Nažalost - posle ovoga siledžije kad se oporave će nastaviti sa ovim, a samo on će nagrabusiti, jer se branio.
  • GB

    08.11.2012 08:46
    @ Brka
    Brko, ti si neki Nindza-Kauboj, kad tako precizno seces/pucas?
  • 08.11.2012 08:41
    grok grok grok...
    U Svinjcu zvanom srbija daleko od boga, smisla ljubavi odmetnuti u patologijama grabezi, stvari, posedovanja, medijskog trovanja, patoloskih lidera... rastu i odgajaju se preplaseni robovi koji ponekad odreaguju kao dostojansteveno bice i zbog toga zavrse na robiji dok ostale svinje i dalje grokcu tako sto svaka ima neko svoje misljenje koje ne znaci ista. Stojte mirno u redu koji se zavrsava u klanici morala dostojanstva i zivota i nemoj da se ko slucajno pomerio jer cete izgubiti takvu blistavu buducnost. Pitam se zapravo cega se plasite kada ocigledno nemate sta izgubiti jer su vam i onako sve uzeli.
  • 08.11.2012 08:31
    MeriLu
    Kako niko ne postavi pitanje ZAŠTO UČENIK IMA NOŽ?!!!i Ima 15 god. i ide naoružan u školu. Užas!!!
  • Nemanja

    08.11.2012 08:21
    Mladici posto su punoletni, treba da odgovaraju za zlostavljanje maloletnog decaka. Decak se samo branio, sta je trebao da uradi, daceka da ga mozda oni izbodu.
  • Đunta

    08.11.2012 08:19
    Zakon štiti napadača - u ovom slučaju dva dripca
    Klinac koji se branio biće osuđen. Evo kako je, po našem zakonu, trebao da se zaštiti:
    Prilaze mu dva majmuna, maltretiraju ga i traže novac od njega. On zove policiju, a ovi mu odgovaraju da ne mogu da izađu na teren, niti da ikoga uhapse ukoliko se ništa nije dogodilo. OK, sledeći put isto, pa ponovo, i tako nekoliko puta ćuti i trpi i čekaj da se nešto dogodi. Na kraju dva ludaka njega izbodu nožem, dođe policija i pita ga zašto ranije nije prijavio zlostavljanje.
    Ukratko, građane nema ko da zaštiti, a kada se štite sami budu uhapšeni kao poslednje barabe. Ne opravdavam nožarenje, ali kad dva dripca maltretiraju klinca - to ne može dobro da se završi.
  • Nemanja

    08.11.2012 08:18
    Kako se niko nije zapitao, sta ovi mladici rada u skolskom dvroistu, a nisu ucenici ni Gradjevinske ni Masinske skole.
  • zoki

    08.11.2012 08:18
    bodi
    Ja sam za to da svi koji maltretiraju druge budu izbodeni.Podrška dečaku koji ih je spustio na zemlju
  • Roditelj

    08.11.2012 08:06
    Dva mladića izbodena u Mašinskoj školi
    Nije li ova naslov malo pretenciozan i nije li usmeren da umanji ugled mašinske škole, njenih djaka i profesora?
    "Milan Š. (22) iz Rakovca i Branislav S. (19) iz Teslića, koji su danas oko 14 časova izbodeni u dvorištu Srednje mašinske škole,..."
    "Milan i Branislav su došli u dvorište koje povezuje Mašinsku i Građevinsku školu i počeli da maltetiraju učenika Građevinske škole...."
    "A navodno, su mu, između njegove i obližnje Mašinske škole, uzeli ranac s patikama i bacali u šaht."
    "Portparolka PU Novi Sad Mileva Tomić je istakla da, prema prvim saznanjima, niko od pomenute trojice mladića - ni povređeni, ni maloletnik koji im je zadao ubode nožem - nisu učenici Mašinske škole u čijem dvorištu je došlo do incidenta."
    Prema ovom što piše najmanje se ovaj slučaj desio u Mašinskoj školi, te prema tome najmanje što može da se uradi je da se iz ove priče izuzme Mašinska škola u Novom Sadu.
  • 08.11.2012 07:57
    Pluskvamperfekt
    Novi Sad siguran grad...

    Srpska Atina? Hmmm.... Srpski Kabul
  • Srki

    08.11.2012 07:57
    Ko je tu ko?
    Iskreno se nadam da će dežurni istražni sudija Višeg suda u Novom Sadu Tatijana Đurašković utvrditi koji razred i koju školu pohađaju ova dvojica ubodenih, šta traže i šta su tražili u tom dvorištu, a i kako je i zašto ovoj klinac potegao nož, otkud mu, od kada ga nosi i naročito zašto to čini.
  • 08.11.2012 07:53
    decak se samo branio
    Strasno je to sto se desilo ali sigurno da je i jadnom decaku bilo strasno svakodnevno maltretiranje i ponizavanje.Sta ce neko od 22 g. u skolskom dvoristu?Roditelji pricajte sa svojom decom ,zastitite ih ,verujte im ,nedozvolite da ih neko maltretira.
  • Anonimus

    08.11.2012 07:35
    Ja sam tu skolu zavrsio ove godine, i nije se dogodilo nista slicno, bile su 2 tuce za celo moje skolovanje, naravno jednom su mi trazili pare neki momci na bulevaru, vijali su me po celom gradu
    ljudi se samo sklanjaju i skrecu pogled
    Nema tih dizelasa puno, ima ih jedno 100 u celoj srbiji sigurno, da smo mi uveli zakon i lepo obesili njih 100 nikad vise se ove stvari nebi dogadjale
  • 08.11.2012 07:34
    pravi problem
    Ne radi se ovde ni o masinskoj, ni o gradjevinskoj skoli, ni o napadacu ni o napadacima.... Ovde se radi o problemu DRUSTVA, SISTEMU, DRZAVI... Kada su vrednosti drustva poremecene pored ostalog deca otimaju patike, telefone, para nema a prestiz je vazan. Sa druge strane DRZAVNI ORGANI NE REDE NISTA! Istuku te, otimaju ti, ukradu ti bicikli, obiju auto i sta dobijete kao odgovor "pa znate vi koliko je bicikala ukradeno, pa sinoc je obijeno 20 automobila..." I? Gradjani, naravno, nemajuci drugog izbora resavaju stvari na svoj nacin... A kako mislite da jedan srednjoskolac to moze da resi? I cega se ovde nagledao da bi razmisljao drugacije? KAKAV TO PRIMER SVI MI DAJEMO DECI, NA ULICI, U KUCI....?
  • Misko

    08.11.2012 07:27
    ironija

    Da li Radio 021 moze da proveri da su direktori Masinske i Gradjevinske skole bas u to vreme imali aktiv direktora u dr Milan Petrovic skoli na novom naselju, vezan upravo za nasilje u skolama, a ustvari su tamo krkali rucak ... a u nihovim skolama ucenici prave pokolj.
  • Mladić

    08.11.2012 07:22
    Pogrešan naslov
    ispravno je Dva napasnika izbodena...
  • komentator

    08.11.2012 06:59
    svi smo mi bezbedni
    koliko neko hoće da smo bezbedni
    nasilnici su svuda oko nas, gajimo ih od malena, štite ih, promovišu a bogami postavljaju i na položaje
    poneka žrtva samo iskoči sa nožem
  • masinac

    08.11.2012 02:36
    jeziv prizor
    danas se bodu zbog obicnog ranca..
    sutra ce se izbosti zbog kile hleba..
  • 08.11.2012 02:14
    NS
    Ovde su jos uvek komunisticki zakoni,odnosno takvo gledanje na te stvari- murija hoce da bude "glavna banda" ,glavni i odgovorni,pa kao pozoves njih,a ne ti da reagujes,naravno bez obzira na to sta je sa tobom,tvojim statusom,tvojim stanjem ili tvojim zivotom. Onda oni,ako hoce i kada hoce i mogu,resice to-u smislu da nema individualnog resavanja,potenciranja ili delovanja.

    Sve je jasno tada,samim tim stavom se i ne gleda pozicija te osobe (koja takvim delovanjem postaje jaffa) vec svoja,poput primera da si se obratio "glavnom i odgovornom" na ulici te onda te on cuva,a ti imas neku obavezu (ako imas) prema njemu- sto je,po meni ,mnogo posteniji slucaj jer je tu jasno sta je i ko je ta grupa ili osoba,sta hoce i sta ce uraditi.

    Mali je,izgleda,jedanput popizdeo od svega tog terorisanja i izivljavanja ovih koji misle da ce moci vecno da ga koriste kao wc solju svojih kompleksa,unutrasnje nesredjenosti i neizivljenosti,pa stalno ponavljaju-klasicna prica koja se ponavlja uvek u nekom smislu ili delu grada,ovo su samo jedni od "novih",ali ima dosta takvih majmuna. Nije trebao tako da postupi ,ako vec nemoze da se bije,a ne zeli da trpi vise i spreman je da uradi nesto,trebao je da ih saceka kad niko ne vidi (ili malo ko),da to planira,a ne ovako-sad ce da mu sude kao tesko ubistvo u pokusaju(?!) ,iako je tek postao krivicno odgovoran (da je godinu ,dve ranije ne bi mu ni mogli nista,ili ne bas mnogo).Ostake situacija zakona prirode,ako ne "jedes" ili to ne mozes nekim slucajem,bices "pojeden",pa treba da se razmisli da li ce se duvati vise.
    Jedan sam od onih koji podrzavaju reagovanje i nose razne stvari i reaguju,pa bilo sta da bude kasnije,u mom shvatanju ,bez obzira na potencijalnu kaznu,moras imati neku "nagradu" od sopstvene karme ili zivota kasnije zbog prave reakcije u zakonu prirode.
  • Loaded Gun

    07.11.2012 23:38
    pokusavam da se zabrinem i rastuzim nad tuznom sudbinom dvojice siledzija sadista...
    I ne uspeva mi. Dosli da maltretiraju?

    To je bio payback, motherfuckers!
  • brka

    07.11.2012 22:48
    neki komentari mi nisu jasni ...
    ...opravdavate postupak ovog maltretiranog decka?
    opravdavate sto se branio od samara nozem..od samara niko nije umro ali od noza jeste !!!
    i naravno da treba da da odgovara za ovo pred zakonom, u samoodbrani ispucao ceo sarzer napadacu u grudi kao lausevic .... ako se branis onda izvadis noz,izvadis pistolj...ako bodes, pucas gadjas noge ruke....
    to je kao oni roditelji sto kada im dete dobije batina od nekog jaceg kazu mu sledeci put uzmi ciglu pa mu glavu razbi...e tako od napadanih nastaju napadaci...a nije to resenje
    stisnes sake i m**a pa se pobijes ili cutis i trpis..mije resenje na zlo ici vecim zlom
  • semtex

    07.11.2012 22:33
    napad?
    Ovo vise lici na prekoracenje nuzne odbrane...Mladji od njih 4god,predhodno maltretiran od strane istih i sada kada se odbranio ispadne napadac.
  • 07.11.2012 21:40
    "Dežurni istražni sudija Višeg suda u Novom Sadu Tatijana Đurašković izjavila je večeras da je krivično delo koje se dogodilo u srednjoj Mašinskoj školi okarakterisano kao teško ubistvo u pokušaju"
    Ja kažem da je to samoodbrana (na veliku žalost svih, kako njega, ranjenih nasilnika, njihovih porodica, tako i nas koji ovo čitamo). Porodica dečaka treba da tuži državu i njene "sposobne" institucije zbog činjenice da je njihovo dete moralo da se brani nožem. Nije važno da li su đaci te škole ili ne. Oni imaju 15 i 19 godina. Čak i da svi imaju dosije (i dečko koji je ranio nasilnike), opet, državne institucije su zakazale. Narod tvrdi da prijavljuje nasilje. Znači, postoje svedoci nasilja i njegove prijave (građanska dužnost je ispunjena). Zašto onda državne institucije ne reaguju? Zašto ne postoji program mera socijalizacije problematične omladine??? Zar treba da idemo naoružani do zuba ulicama grada koji je nekada važio za jedan od najmirnijih???
  • 07.11.2012 21:23
    Ne opravdavam to što se desilo, ali svako od nas bi se branio... Žao mi je mladića koji su povređeni, ali smatram da su sami krivi za stanje u kome se nalaze (ako je istina da su dotičnog dečaka maltretirali).
  • bole

    07.11.2012 21:17
    J
    Ovo je tek početak svega nakaradnog u vezi o oko škole. Šta mislite da neki od klinaca neće uskoro osuti paljbu iz vatrenog oružja kao u Americi. A niko nije odgovoran i odgovarao za zbivanja u i oko škole. Samo ćemo ovako pisatipo blogovima i zidovima. Grozno.
  • 07.11.2012 20:08
    Novosađanin
    Šta da očekujemo od dece kada prosvetna inspekcija grada Novog Sada ništa ne čini da zaustavi protivzakonit rad direktora u školama, a bavi se maltretiranjem profesora da uređuju dnevnike od pre nekoliko godina. Da li ima još nekog u prosveti ko je na nekoj višoj funkciji a da se bavi decom a ne svojom ličnom karijerom i kako da maltretira svoje podređene?
  • 07.11.2012 19:53
    "Ja sam taj problem rešio tako što sam dete upisao u privatnu u Karlovcima"

    Taj problem i dalje postoji.
    Ti si ga samo izbegao.
    To nije resenje problema.
    Na zalost, zbog toga se oni i razvijaju.
    nemojte misliti da ste izolovani od drustva,
    takode nema svako prilike i mogucnosti da svoj zivot provodi na sigurnim mestima i dobrim skolama.
    Zar nam nije cilj da svi budemo sto bolji, lepsi, pametniji ljudi? Zamislite kakvu bi onda drzavu imali i kakav zivot bi uzivali.Mi smo postali crvi koji gmizu po vrelom betonu.
  • Tea

    07.11.2012 19:47
    Sada ce ovaj decak odgovarati za ubistvo u pokusaju,U ovoj drzavi ako se branis kriv si,a onaj sto te napada i maltretira je zrtva.Sve je naopako.
  • pera

    07.11.2012 19:18
    sta se smatra adekvatnom samodobranom ?
    da li je trebao da ceka da oni njega isutiraju i izlome mu zube ili oni njega izbodu, ubiju ?
  • građanin

    07.11.2012 19:07
    Dosta je bilo....
    Ljudi, ovo su deca o kojoj svi treba da brinemo. Oni su naš rezultat, našeg lošeg znanja pedagogije, naše sebičnosti, naše nebrige... Takvo društvo smo im ostavili u nasleđe... Trebali smo da ih učimo o ljubavi, da ih vodimo na putovanja... Pozivam psihološko-pedagoške službe da se probude... Oni su deca, hajde da ih naučimo da budu bolji.... Svi smo u njih uložili veoma malo ljubavi... A to im je bilo potrebno... Taj nedostatak kompenzuju agresivnošću prema svemu... Roditelji trče za poslom i parama, nastavnike baš briga... Dajte da pravimo bolje društvo odmah....
  • 07.11.2012 18:54
    Miki
    Ja sam taj problem rešio tako što sam dete upisao u privatnu u Karlovcima
  • 07.11.2012 18:40
    Milka
    Ma važi vaša favorizacija državnog školstva.
  • Dilan dog

    07.11.2012 18:30
    Svaka cast
    Ne opravdavam bilo kakvo nasilje, ali decko je to sa punim pravom uradio, jer je bio maltretiran. I sam znam kako je to, a niko ne zeli da ti pomogne.
  • 07.11.2012 18:00
    policajac
    da ne objasnjavam, policija sustinski ne postoji, postoji kao prica ali funkcijonalno JE NEMA...to govori statistika otkrivenih teskih krivicnih dela, brojnost, obucenost, motivisanost policajaca...Policija i zao sistem ce doci da procesuira svaku zrtvu nasilja koja se pokusa ili uspe odbraniti( kao ovo dete)...ona postoji za to da vas ucini nesigurnima, uplasenima i da nebiste pitali zasto zivite ispod crte dostojanstva...Odgovor je: Bolje ne zasluzujete
  • ns

    07.11.2012 17:59
    još jednom podsećam, MOLIM, reagujte nadležni i u vezi saobraćajne škole dok se ovo ne desi i ovde a svakodnevno se dešavaju incidenti koji lako mogu ovako završiti. toliko bezobrazluka, nekulture i obesti u tako mladim bićima u tolikom broju je i više nego zabrinjavajuće. ne poštuju se stariji, skrnavi se tuđa imovina, preti se i maše noževima i bokserima a jedan je sav važan iz punta sa početničkom nalenicom juče izašao i mlatarao pištoljem kao da je marko milošević u ono vreme. piva i žestine od ranog jutra pod prozorom, motaju travu, dele i trguju. ko će tome da stane na put? šta treba da se desi da bi ovo nenormalno ludilo prestalo!?!?!?!?
  • 07.11.2012 17:45
    dva zrna graska i tlacenje kao posledica
    ljudi su losi, pokvareni, sebicni, strasljivi...pa sistem postaje sve nepodnosljivije tezak ali ovi ravnicari su spremni da trpe toliko koliko tiranin ne moze da gazi...mi smo nekad medjusobno se poznavali, razgovarali, odlucivali o tome sta moze a sta ne moze, postavljali granice...danas svako u svojoj zgradici, svome kavezu sa svojim kompjuterom i jajima ko dva zrna graska...sta ce jos da vam se radi ovo je do sada i dobro...Dobro i blagostanje je priviolegija hrabrih...ne zaboravite, znaci ne za vas ( veliku vecinu).
  • koka

    07.11.2012 17:39
    kad nema patrola policije.....
    Mislim da bi ovakvih doga]aja bilo mnogo manje, kada bi na ulici bilo patrola policije.Ne pamtim kada sam nekog policajca videla na ulici. dobro je da nema više ovakvih slučajeva. PREPUŠTENI SMO SAMI SEBI :(
  • Cika Mile

    07.11.2012 17:34
    Jel se seca neko Djure Bubrega I Gadafija, 80 ih su bili i mama i tata na Detelinari , i nije bilo straha da deca ostaju do sitnih sati na ulici , a danas posaljes dete u skolu pa si sretan ako se ne vrati bos
  • Neko

    07.11.2012 17:27
    Ili da drzava zastiti prosecne ljude ili da dozvoli da se sami branimo, najgore je sto smo ostavljeni na cedilu svi. Samo braneci se u tuci dobijas prijavu za ucesce u tuci, a da ne pricam za ovo. Zakoni su nam upereni protiv nas, ko da nas gusari teraju da setamo na dasci...
  • brka

    07.11.2012 17:22
    svakakvih komentara ima ovde...
    ja sam isao u masinsku 90tih i tada je jednom mesecno tu dolazilo do tuce, u svakoj skoli toga ima pogotovo tamo gde je 80% muskaraca...potuce se jedan na jedan ili nekoga prebije njih par...tako se odrasta i u novom sadu i u barseloni i u new york-u ... negde je i gore negde se u skolama puca, prolazi kroz detektore za metal....a mnogi to zovu obecanom zemljom, boljim sistemom....
    Razlika je jer u 90tim mi kao ucenici nismo pili pivo umesto da smo na prvom casu a sada toga ima, kada pobegnemo sa casa uzmemo loptu pa odigramo fudbal u dvoristu a sada se ode na pivo i da se unisti obliznje decije igraliste razbaca gomila smeca polomi neka klupa... e za to je krivo i vreme i direktor i policija i drustvo poremeceno gde deca ne odrastaju uz opstanak i branka kockicu nego uz karleuse turske serije.....
    -90tih je nastavnik bio autoritet dans nije tako da ako neko hoce da povlaci paralelu sa onim vremenom slobinim i ovim sada i periodom izmedju..mislim da je sada gore a za sve je krivo vreme izmedju !!!
  • saf

    07.11.2012 17:16
    ljudska jad i beda
    ...Nejednakost, nemoral i nerad, to je Srbja...što neko reče ovde a ja bih još dodao da smo jako loši ljudi i to u svakom smislu.
  • XXL

    07.11.2012 17:13
    a+b
    *Novi Sad- bezbedan grad*...??? Važno je da ste postavili kamere i snimate i kažnjavate taksiste, za minut,do pet min, stajanja,dok ulaze iili izlaze putnici??? Ovo su strašne stvari, koje se dešavaju našoj deci,a nikog ne zanimaju i niko nema nameru da ih zaštiti!?
  • lela

    07.11.2012 17:08
    ko je tu napadac
    Ne opravdavam cin, ali ko je tu napadac!
    Pa decko se samo branio.
    Ova dvojica su ga maltretirala,on se branio i odbranio.
    Sigurno da je preterao ali ko zna kakva je prica od ranije tu.
    Zao mi je povredjene dece, ali i oni su svojim ponasanjem, svemu tome dosta doprineli.
    Trgedija je sto se mladi, tako bahato ponasaju jedni prema drugima i prema svojim zivotima.
  • baka

    07.11.2012 17:01
    stop nasilju
    Strasno strasno... Pod hitno preduzeti nesto da se ovo nikad vise i nigde ne ponovi.
  • kimi

    07.11.2012 17:01
    to je danasnja omladina na zalost takva nam je i drzava!
  • 07.11.2012 17:00
    zoka
    Panduri, manite se kontrole pesaka, cuvajte nam decu.
  • bla

    07.11.2012 17:00
    Kad bi neki politicar uzeo u obzir i uradio nesto
    ja stvarno zamisljam policajce kao u americkim filmovima da jedu krofne po ceo dan,ne znam u cemu je problem da izdvoje 15 policaja da danju bude kod skola po jedan,a nocu na:novo naselje,bulevar,grbavicu,liman,detelinaru i centar(ne mislim da oni rese problem nego cisto pomognu nekom ako im se obrati ili za nesto vece da pozovu jedinice posto sa fixnog kad ih nazoves dodju sutra u isto vreme..) ,ako se na vreme deluje preventivno moze nesto da se postigne,a ne da i NS postane kao geto neki gde policija bezi od maloletnika zeljnih popularnosti preko huliganisanja,a nevini izginu ili dobiju komplexe za ceo zivot...
  • Matica

    07.11.2012 16:47
    Ja sam isla u masinsku skolu, ovoga je bilo i u moje vreme, samo sto se brzo zaboravlja...pre 8 godina u kasne sate su roditelji morali da dolaze po nas, posto su "cudni" momci stajali pored skole svako vece i trazili pare od nas, a trojici momaka su izlomili ruke...Masinska skola je oduvek bila problematicna, i iz tih razloga postoji skolski policajac, samo mi nije jasno zbog cega on sedi pokraj biblioteke i gleda u kamere, a ne reaguje...Kamere snimaju i zadnji deo dvorista, prema tome, treba skola da odgovara, a ne decak koji se branio od punoletnih mangupa, koji su predpostavljam dosli da prodaju drogu.
  • Bob Rock

    07.11.2012 16:40
    Deca dizelaša su odrasla...
  • hm.....

    07.11.2012 16:34
    Neopravdavam nasilje, jer se radi o duboko ukorenjenom i slozenom problemu. Medjutim, cast je cast....
  • neki kreten

    07.11.2012 16:32
    odgovor ZOE
    sta je moglo obezbedjenje rotiv 2 naoruzana mladica?!
  • NS

    07.11.2012 16:22
    Tuga
    Nije u redu da se ovako nesto politicki komentarise, ali voleo bih da nam gradonacelnik kaze kako ce da resi ovakve probleme? Kritikovao je prethodnike, iako je ovo nadleznost republike i policije, i govorio da on nece biti nenadlezan, nego da ce resavati pitanje lose bezbednosti? I?
    Lako je davati prazna obecanja, zarad glasova, ali ispuniti ih...
  • Vlada

    07.11.2012 16:17
    @Sale
    Nećeš baš delovati kao deda, ali slabo ti je pamćenje kao da jesi. Mašinska je uvek bila problematična, a u to vreme o kojem pričaš onako baš kritična. True story - to je valjda jedina škola u kojoj su u jednom trenutku morali da ukinu veliki odmor, zato što su ga đaci koristili da masovno kradu po okolnim radnjama.
  • NikolaNS

    07.11.2012 16:12
    Eh.....
    Ogroman deo mog prelepog detinjstva i mladosti je proveden na Masincu. Svako popodne, svaki vikend, basket, fudbal, sta bilo. Skupi se vise razreda, pa jedni protiv drugih..... Tuče nije bilo ni u najavi, za nesto ozbiljnije tada nismo ni znali ni culi......
    Naravno govorim o kasnim sedamdesetim, ranim osamdesetim......
    Sad, ova deca koja trenutno divljaju mogla bi biti deca mojih drugara iz onog doba..... pitam se, sta se desilo sa nama? Gde idemo? Zasto ovo?
    Uvek i iznova iste isprike, opravdanja, razlozi, devedesete, ratovi, beda, nemastina, izbeglice...... ni tada nisu svi bili bogati, ni tada nisu bas svi bili rodjeni u NS, pa opet nije bilo otimanja i tragedija. Mozda je policija bolje radila svoj posao? Hm. Sasvim moguce.....
    Ne prihvatam recenice tipa: "Bilo je drugo vreme". O tome i pitam - zasto je onda bilo drugo vreme, koje, kanda, ne moze da se vrati? Vreme i ponasanje zavise od ljudi i njihovog vaspitanja, ne od amtosferskih prilika i/ili kiselih kisa.
    Ne pravim se naivan, pitam se samo gde ce ovo da stane? I da li ce? Ikada.
    Tuzno.
  • tix

    07.11.2012 16:11
    uf
    Imama malu decu i prosto se bojim da odrastu i pusti ih medju svet
  • Srecni emigrant

    07.11.2012 16:06
    Jos uvek ste tu?
    Jos uvek zivite u nesrecnoj Srbiji? Bezite glavom bez obzira iz te "drzave" gde veca prava ima onaj koji se za njih izbori na bilo koji nacin. Nejednakost, nemoral i nerad, to je Srbja.
  • Otac

    07.11.2012 15:55
    Ovo je zlo
    Radi li policija ista?

    Ne trebaju mi kada se zlo dogodi nego da sprecavaju da se ovo ne dogadja .

    Mislim da ih NIJE briga.
  • zoe

    07.11.2012 15:54
    Obezbedjenje???
    Sve se odigralo u dvoristu skole??? Pa gde je obezbedjenje koje roditelji placaju???? Cuvaju nastavnike ili sta? Gde su dezurni nastavnici?
  • Nezavisni Vojvodjanin

    07.11.2012 15:48
    Jezivo
    jezivo mi je i za citati ovako nesto.Moje dete provodi popodneva na tom kosarkaskom igralistu.
  • 100 Evra

    07.11.2012 15:47
    90-te u najavi..
  • 07.11.2012 15:46
    Možda će ovo da zvuči glupo ali...
    Zašto je K.V. optužen za napad ako su njega napali?
    Sudeći po ovoj vesti, nož nije izvukao odmah već nakon što su Milan i Bogdan nastavili da ga maltretiraju. Ako K.V. nije svojim delima izazvao ovu dvojicu ima moju podršku.

    @Sale
    Bilo je toga i pre 20 i pre 10 godina. Pre 20 su dizelaši otimali deci pare, patike i maltretirali ih, a pre 10-15 narkomani. Danas se to samo nastavlja u uvećanoj meri.

    Pre 15 god, kada sam bio tinejdžer, su me ti narkomani više puta pljačkali na Novom Naselju, i zbog toga sam jedno vreme razmišljao da nosim nož sa sobom.
  • Jovica

    07.11.2012 15:37
    Ko je kriv.
    Šta će devetnaestogodišnjaci u srednjoj školi, pa još njih dvojica na klinca od petnaest godina, još će klinac odgovarati što se branio, gde su školski policajci.
  • jovans

    07.11.2012 15:35
    zar je ovo nesto novo?
  • Sale

    07.11.2012 15:23
    Joj, deco...
    Da li delujem kao neki deda ako kažem "to u moje vreme nije bilo", a išao sam u tu školu pre 20 godina?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna